Ga naar de hoofdcontent
Ontdek seizoen 2024/25 vanaf 25 april op onze website.
Logo Concertgebouw Brugge
Logo Concertgebouw Brugge

Vergadering

De vergaderruimtes in Concertgebouw Brugge bieden je alle nodige faciliteiten en comfort voor meetings in stijl, met een prachtig uitzicht op de Brugse binnenstad. De Kamermuziekzaal en Forum 6 zijn de  perfecte zalen voor jouw vergadering. De ruime Kamermuziekzaal die voorzien is van toptechnologie is daarenboven uitermate geknipt voor hybride events.

Kamermuziekzaal

  • Geschikt voor vergaderingen tot 250 personen. Bij lezingen zonder projectie kan de capaciteit zelfs verhoogd worden tot 320 personen. 
  • Deze vergaderruimte kan verduisterd worden. 
  • Projectie en geluid zijn in deze zaal standaard voorzien. 
  • Je kan de Kamermuziekzaal combineren met Forum 6Forum 7 en Foyer Parterre voor onthaalkoffie, koffiepauze, een lunch, receptie of diner.
  • Afhankelijk van de beschikbaarheid kan de ruime Inkomhal met bijhorende vestiaire gebruikt worden voor onthaal en registratie.
  • Geschikt voor Hybride events, een combinatie van een online en een fysiek evenement. 

Forum 6

In deze vergaderruimte vanop de 6e verdieping van de Lantaarntoren van het Concertgebouw geniet je van een uniek uitzicht op de historische binnenstad. Overdag heb je een prachtig vergezicht, ’s avonds zorgen de verlichte torens van de Brugse binnenstad voor een adembenemend panorama. Forum 6 biedt ook de noodzakelijke technische faciliteiten voor je vergadering. De formule kan geheel volgens jouw wensen worden uitgebreid met een verzorgde lunch of receptie.

Vergaderen in de opkomende zon

De Brugse Toekomstmakers, een kennisplatform door en voor jonge ondernemers, ontmoeten elkaar vier keer per jaar tijdens een ochtendmeeting in het Concertgebouw. In het prachtige decor van de Brugse binnenstad, dat schitterde in de opkomende zon, genoten ongeveer 50 aanwezigen van de diverse keynotes.

Lees verder

De Brugse Toekomstmakers, een kennisplatform door en voor jonge ondernemers, ontmoeten elkaar vier keer per jaar tijdens een ochtendmeeting in het Concertgebouw. In het prachtige decor van de Brugse binnenstad, dat schitterde in de opkomende zon, genoten ongeveer 50 aanwezigen van de diverse keynotes.

Lees verder

Alles voor jouw vergadering

  • Volledig ingerichte vergaderzalen
  • Technische faciliteiten zijn standaard voorzien
  • Op wandelafstand van station en binnenstad
  • Ondergrondse fiets- en autoparking bij het Concertgebouw
  • Zalen zijn te verduisteren of te gebruiken bij daglicht
  • Dakterras met prachtig uitzicht over de stad
  • Professionele begeleiding
  • 2000 hotelkamers in de nabije omgeving
  • Combinatie mogelijk met muzikale activiteiten in het Concertgebouw
  • Onze preferentiële cateraars kunnen een passend cateringvoorstel uitwerken, gaande van een eenvoudige broodjesmaaltijd tot een uitgebreide lunch of walking dinner.

Vraag jouw offerte aan

Wens je een meer informatie te ontvangen? Contacteer ons via events@concertgebouw.be of vraag je vrijblijvende prijsofferte op maat aan via onderstaand formulier.
'Bij het Concertgebouw hebben we alles in huis om van jouw event een succes te maken.' 
— An Merlier, Coördinator Concertgebouw Events