Ga naar de hoofdcontent Pijl naar rechts icon
We hanteren voor alle publieke voorstellingen het Covid Safe Ticket. Lees alle coronamaatregelen
menu
menu

Forum 6

Vanop de 6e verdieping van de Lantaarntoren van het Concertgebouw geniet je van een uniek uitzicht op de historische binnenstad. ’s Avonds bezorgen de verlichte torens van werelderfgoedstad Brugge jou en je genodigden een adembenemend panorama. We zorgen ervoor dat jouw event volledig coronaproof en conform de meest recente richtlijnen verloopt. 

Troeven

  • Prachtig uitzicht op de historische binnenstad
  • Dakterras toegankelijk voor jouw gasten
  • Ingerichte keuken naast de zaal
  • Tafels en stoelen inbegrepen
  • Geluidsinstallatie en vestiaire

Het professionele team zorgt voor een perfecte opvolging

— Ghanima Van de Venne

De locatie, in centrum Brugge is vlot bereikbaar met de wagen, trein, bus of fiets. Het prachtige uitzicht tijdens de netwerkreceptie vanop Forum 6, zelfs tot in Zeebrugge op een zonnige dag, nemen we er uiteraard graag bij. 

— Ghanima Van de Venne, beleidsadviseur MBZ

De locatie, in centrum Brugge is vlot bereikbaar met de wagen, trein, bus of fiets. Het prachtige uitzicht tijdens de netwerkreceptie vanop Forum 6, zelfs tot in Zeebrugge op een zonnige dag, nemen we er uiteraard graag bij. 

— Ghanima Van de Venne, beleidsadviseur MBZ

Type events

Forum 6 is een ideale locatie voor vergaderingenbedrijfs- of groepsontvangsten met een receptiediner of walking dinner; evenals voor originele privéfeesten: een babyborrelverjaardag of huwelijksfeest

Deze ruimte kan eveneens ingeschakeld worden als break-out room tijdens congressen. Of je kan er een feest met catering en dansgelegenheid organiseren.

Meer info

Bekijk hier de fiche met technische info, prijzen, diensten en voorwaarden:

Vraag je offerte aan

Wens je een meer informatie te ontvangen? Contacteer ons via zaalhuur@concertgebouw.be of vraag je vrijblijvende prijsofferte op maat aan via dit formulier.
'Bij het Concertgebouw hebben we alles in huis om van jouw event een succes te maken.' 
— An Merlier, Coördinator Business & Events

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

  •  *