Ga naar de hoofdcontent Pijl naar rechts icon
Zet bij uitverkochte voorstellingen je naam op de wachtlijst, de kans is groot dat er plaats vrijkomt! alle ticket- en bestelinformatie
menu
menu

FAQ

Al jouw vragen beantwoord

We proberen onderstaande lijst met veelgestelde vragen steeds zo goed mogelijk aan te vullen.

Tickets, abonnementen en geschenkbonnen

  • Onder tickets teruggeven in je accountomgeving zal jij zelf in je account tickets kunnen ‘teruggeven’ in geval van geannuleerde of verplaatste voorstellingen binnen seizoen 20-21. Je kan eenvoudig de waarde als tegoed omruilen, doneren (opbrengst gaat naar het solidariteitsfonds) of een terugbetaling aanvragen waarbij de ticketwaarde integraal teruggestort wordt op jouw rekening.

    Lees hoe je jouw tickets kan teruggeven 

  • Wegens de coronacrisis moesten we onze ticketverkoop even uitstellen. Tickets kopen voor alle voorstellingen van september en oktober kan vanaf eind augustus.

    • di 25.08.2020, vanaf 09.30: start voorverkoop Vrienden en The Keys (online & op afspraak)*
    • ma 31.08.2020, vanaf 9.00: start algemene ticketverkoop (online)
    • do 03.09.2020, vanaf 10.00: start algemene ticketverkoop (telefonisch op afspraak)*
    • do 03.09.2020, vanaf 14.00: start algemene ticketverkoop (telefonisch +32 70 22 12 12, zonder afspraak)

    *We organiseren voorlopig geen verkoop aan de balie, maar je kan vanaf donderdag 27 augustus (of vanaf donderdag 20 augustus voor Vrienden en leden van The Keys) een afspraak maken om telefonisch te boeken.
    Hoe gaat dat precies in z'n werk zo'n telefonische afspraak?
    Een medewerker van het Concertgebouw of In&Uit belt jou op op het uur van jouw afspraak. Samen met jou overlopen we voor welke voorstelling je tickets wenst en op welke plaats en gaan we over tot boeking.

    Interesse om Vriend of Keys-lid te worden en zo als eerste je tickets te kunnen boeken? Lees over dit voordeel en andere privileges voor Vrienden en The Keys en word lid!
            
  • Juist. Voor deze eerste verkoopsperiode (september-oktober) kunnen we helaas geen abonnementen aanbieden door de beperkte zaalcapaciteit. We bekijken waar mogelijk per verkoopsperiode of abonnementen haalbaar zijn. Jongeren -26 blijven wel recht hebben op 50% korting, en betalen voor de selectie 7x7-voorstellingen slechts € 7. Ook wie tussen 26 en 35 is, heeft vanaf komend seizoen recht op een mooie korting voor bepaalde voorstellingen.

  • Gezien de impact van de coronacrisis werden zowel bepaalde voorstellingen als bepaalde tarieven herzien. De beperkte capaciteit maakte het onmogelijk om in verschillende rangen te verkopen. Daarom kozen we er bewust voor om voor de periode september-oktober tickets in 1 rang en daarom ook aan 1 gewijzigd standaardtarief te verkopen. Ticketprijzen vind je op deze website.

  • Je bon blijft vanaf ontvangstdatum 1 jaar geldig en kan gebruikt worden voor alle voorstellingen uit het eigen programma van Concertgebouw Brugge. De geldigheid van de bon geeft de einddatum aan om een ticket te boeken voor een voorstelling die ook na deze datum kan plaatsvinden. Je kan dus tot een dag vóór vervaldatum van de bon tickets aankopen voor een voorstelling naar keuze. Ook voor aankoop van tickets voor seizoen 21-22 kan deze bon dus ingezet worden. Je kan je bon gebruiken bij het online boeken, maar ook als betaalmiddel aan de ticketbalie van het Concertgebouw (van zodra die terug open is) en In&Uit. 

  • In deze uitzonderlijke situatie kan je een verlenging van de geldigheidsdatum van je waardebon aanvragen. Hiervoor kan je contact opnemen met tickets@concertgebouw.be.

  • In deze uitzonderlijke situatie kan je een verlenging van de geldigheidsdatum van je waardebon aanvragen. Hiervoor kan je contact opnemen met tickets@concertgebouw.be.

  • Is een voorstelling waarvoor je tickets wilde boeken snel uitverkocht, geef je naam dan zeker op voor de wachtlijst. De kans bestaat namelijk dat we afhankelijk van de actuele situatie geleidelijk meer mensen in onze zaal mogen ontvangen. Is dat het geval, dan wordt de wachtlijst opgebeld in volgorde van aanmelden.

    Kijk ook steeds eens of de voorstelling van jouw keuze niet ook op een ander moment wordt vertoont. Van heel wat voorstellingen programmeerden we een extra versie op een ander tijdsstip.

  • Gezien de beperkte capaciteit is het een moeilijke oefening om jouw groep een plaats te geven. Toch blikken we al graag vooruit naar het moment dat we jouw groep weer kunnen ontvangen. Neem contact op met groepen@concertgebouw.be of op +32 50 47 69 62. Je reservaties zijn niet bindend en bieden geen 100% garantie op tickets. We houden graag nauw contact en blijven aftoetsen aan de opgelegde veiligheidsmaatregelen. 

  • Tickethouders van de geannuleerde of verplaatste voorstellingen werden persoonlijk op de hoogte gehouden. Normaalgezien ben je hierrond al gecontacteerd. In deze lijst vind je alle aangepaste evenementen van 19-20 met info over de ticketregeling. Vind je niet meteen wat je zoekt of werd je nog niet gecontacteerd? Neem contact op met tickets@concertgebouw.be

  • De voorstellingen die in onze communicatie gelabeld zijn als ‘Ook in het Concertgebouw’, zijn in handen van een externe organisatie. We raden je aan om de communicatie vanuit die organisator te raadplegen of af te wachten. In deze lijst vind je steeds het actuele overzicht van alle aangepaste evenementen. 

  • Wie geen compensatie wil voor tickets voor geannuleerde voorstellingen steunt ons solidariteitsfonds waarin alle donaties samenkomen. Met die financiële middelen willen we de zwaarst getroffen artiesten en cultuurwerkers, met name de freelancers, proportioneel gaan vergoeden voor het wegvallen van hun artistieke opdrachten in het Concertgebouw. We beseffen dat deze middelen niet toereikend zullen zijn. Ze kunnen enkel als een gebaar gezien worden om het inkomstenverlies van kunstenaars en kunstenorganisaties te compenseren, naast meer substantiële steun vanuit de overheid.
    [Giften aan ons solidariteitsfonds zijn niet fiscaal aftrekbaar.]

  • Goed nieuws want ook Sodexo heeft de geldigheidsduur van deze cheques verlengd met 3 maanden, ze blijven dus geldig tot 31 december 2020.

  • Wij voorzien een aangepast zaalplan dat rekening houdt met social distancing en de toegelaten bubbels.
    Enkele stoelen zullen daarom niet beschikbaar zijn. De beschikbare, niet beschikbare en verkochte stoelen zal je kunnen zien wanneer je jouw ticket aankoopt.

    Het zou kunnen dat wij u achteraf nog omwille van technische of logistieke redenen moeten verplaatsen om de veiligheid van publiek, medewerkers en artiesten zoveel mogelijk te garanderen. Indien je een nieuwe plaats krijgt toegewezen zullen wij je persoonlijk contacteren en zullen de nieuwe plaatsen gekozen worden in functie van het zaaldeel van jouw oorspronkelijke tickets.

  • Omdat de situatie zo snel verandert willen we de tijd nemen om deze veranderingen op te vangen en het best mogelijke doen. De planning van heel wat artiesten en ensembles (tournees, opnames, …) werd en moet nog worden herzien waardoor we steeds kort op de bal moeten spelen. Ook (nieuwe) richtlijnen vanuit de overheid bepalen wat we wel of niet kunnen organiseren. Tickets verkopen voor voorstellingen in de latere maanden brengt het risico met zich mee dat we meer voorstellingen moeten annuleren of het programma moeten wijzigen. Dit brengt de nodige communicatie naar de tickethouders met zich mee. We kijken er alvast naar uit om de volgende periodes zo integraal mogelijk zoals voorzien en met plezier aan ons publiek voor te stellen en zijn dankbaar voor het begrip.

  • Omdat de situatie zo snel verandert willen we de tijd nemen om deze veranderingen op te vangen en het best mogelijke doen. We wachtten graag eventueel nieuwe maatregelingen of versoepelingen af. We houden ook rekening met last-minute wijzigingen in de programmatie, planningen van artiesten en ensembles en verkleinen hiermee de kans om voorstellingen te moeten annuleren.

  • In de zaal worden stoelen te koop gezet per twee of per één. Om iedereen een kans te geven om een ticket te boeken zullen we dan ook vragen om enkel de aparte stoelen te boeken en niet deze geplaatst per twee. Wil je graag met je bubbel komen van meer dan twee en wil je samenzitten? Dat kan door contact op te nemen met ons: telefonisch, via de chat of per mail via tickets@concertgebouw.be

  • Op onze website maken we je verder wegwijs in hoe je een account kan aanmaken of hoe je kan inloggen. Log alvast eens in met je wachtwoord zodat dit vlot verloopt wanneer je een ticket wilt kopen.

  • We tonen je op deze pagina alvast hoe je vlot tickets kan boeken. Heb je liever een persoonlijke gids, laat je dan begeleiden via chat op de website van donderdag 20 augustus tot en met woensdag 2 september, telkens van 9 tot 17 uur. Of contacteer ons telefonisch op +32 50 47 69 99 99 op weekdagen telkens van 9 tot 17 uur.

    Blijkt tickets online boeken dan toch niet zo evident, dan kan je vanaf donderdag 20 augustus op het nummer +32 50 47 69 99 een afspraak maken om telefonisch te boeken. Een medewerker van het Concertgebouw zal jou op het moment van afspraak dan opbellen om samen met jou de tickets te boeken.

Veiligheid - preventiemaatregelen n.a.v. COVID-19

  • Het preventieplan van Concertgebouw Brugge houdt rekening met twee belangrijke parameters: social distancing en hygiëne. De genomen maatregelen worden duidelijk aangegeven via affichage en bestickering doorheen het hele gebouw. 

    Hygiënemaatregelen

    • Iedere bezoeker dient de handen te ontsmetten bij het betreden van het gebouw.
    • Onze poetsploeg heeft een uitgebreid en uitgekiend poetsprogramma om de mogelijke verspreiding van het coronavirus maximaal te bestrijden. Het spreekt voor zich dat waar nodig handgel is voorzien en vaak gebruikte oppervlakken (zoals deurklinken) meermaals ontsmet worden.

    • De ventilatie in het gebouw garandeert 100 % verse lucht.

    Maatregelen rond social distancing

    • Het dragen van een mondmasker is verplicht.
    • We vragen indien mogelijk het gebruik van liften te vermijden en de trap te nemen. Is het gebruik van de lift onvermijdelijk, neem dan de lift met 1 persoon tegelijk. We vragen voldoende mobiele personen om voor het gebruik van de lift steeds voorrang te geven aan diegenen die zonder lift niet op hun bestemming geraken.
    • We werkten een circulatieschema uit dat ervoor zorgt dat publieksstromen elkaar niet kruisen. Dit schema wordt via bestickering aangegeven aan bezoekers en medewerkers. 
    • We werken een aangepast zaalplan uit dat social distancing garandeert. Na elke voorstelling zullen de stoelen grondig ontsmet worden. 

    Bekijk hier de maatregelen die we specifiek nemen voor het Concertgebouw Circuit.

  • Ja, het dragen van een mondmasker is verplicht in het Concertgebouw.

    • Frontstage: Zodra je in het Concertgebouw bent, is het dragen van een mondmasker verplicht. Ook in de zaal op jouw stoel tijdens de voorstelling is het dragen van je mondmasker verplicht. De enige plaats waar het niet verplicht is, is in het Concertgebouwcafé aan jouw tafel. 
    • Backstage: In de gangen en andere gemeenschappelijke ruimtes, is het dragen van een mondmasker verplicht. Enkel wanneer men aan zijn bureau zit, hoeft men geen mondmasker te dragen. 

     

  • Voor het Concertgebouw Circuit werkten we een specifiek circulatieplan uit. Bekijk hier de maatregelen die we specifiek nemen voor het Concertgebouw Circuit. Ook voor voorstellingen wordt een apart circulatieplan uitgewerk. We communiceren de maatregelen die van toepassing zijn steeds aan de ticketkoper enkele dagen voorafgaand aan het event in een e-mail. 

  • We willen social distancing garanderen aan ons publiek, en dus is er geen vestiaire beschikbaar.

  • Aangezien de toegelaten beperkte capaciteit steeds onderhevig is aan verandering werkten we verschillende scenario’s uit met verschillende capaciteiten. We baseren ons hiervoor steeds op de meest recente richtlijnen van de overheid. Hierbij wordt uiteraard steeds rekening gehouden met de afstand van 1,5m. Vanaf de start van de ticketverkoop zullen wij de capaciteit te koop zetten die op dat moment wordt toegelaten. Indien er verdere versoepelingen aankomen kunnen we deze verhogen. Daarom is er voor elke voorstelling een wachtlijst voorzien indien tickets zijn uitverkocht. In het geval van een verhoging van capaciteit, dan wordt de wachtlijst opgebeld in volgorde van aanmelden.

  • We organiseren pas voorstellingen als íeders veiligheid kan worden gegarandeerd, van het publiek en de medewerkers voor de schermen tot de artiesten en medewerkers achter de schermen. Wij bekeken per voorstelling en per ensemble of de geplande voorstelling kon doorgaan en welke alternatieven mogelijk waren met de anderhalvemeter-norm. Zie ook programmawijzigingen 20-21.

  • Met de maatregelen in acht genomen gaan de  deuren van de Concertzaal een uur voor aanvang van de voorstelling open. Je kan dus vanaf dan al plaatsnemen in de zaal. 

  • Hierover hoef je je absoluut geen zorgen te maken. We garanderen jou tijdens een bezoek aan het Concertgebouw 100% verse en gezonde lucht.

  • De voorstellingen in september en oktober zullen geen pauze hebben. De pauzebars op de foyers zullen dus niet geopend zijn. Voor of na een voorstelling kan er wel iets (gegeten of) gedronken worden in het Concertgebouwcafé. Hou er hier echter rekening mee dat ons café gebonden is aan een beperkte capaciteit van tafels en stoelen. Je tafeltje reserveren kan! Bestellen en betalen zal enkel kunnen aan tafel. Lees hier meer over hoe het Concertgebouwcafé omgaat met de coronamaatregelen.

  • Overal in het Concertgebouw is signalisatie voorzien: boodschappen die je op elk moment herinneren aan waarop we met z'n allen moeten op letten om het bezoek zo veilig mogelijk te maken.

    Koop je een ticket voor een voorstelling of Concertgebouw Circuit? Dan krijg je voorafgaand aan je bezoek een e-mail met alle veiligheidsmaatregelen op een rijtje. Zo kan ieder goed voorbereid en zonder zorgen uitkijken naar het geplande bezoek aan het Concertgebouw.

    In deze lijst kan je onze veiligheids-en preventiemaatregelen m.b.t. Concertgebouw Circuit terugvinden.

  • Niet zoals gewoonlijk. De inleiding in de Kamermuziekzaal van 45 minuten voor een voorstelling wordt vervangen door een korte inleiding op het aanvangsuur van de voorstelling in de Concertzaal.

  • Behalve Lees meer! op zondag 4 oktober gaan alle voorstellingen door in de Concertzaal. Om een intieme kamermuzieksfeer te creëren hebben we ervoor gekozen om verschillende concerten met publiek op de scène te organiseren.

  • Het programmaboekje van de voorstelling is steeds te downloaden op onze website op de pagina van de voorstelling. Enkele dagen voor de voorstelling krijg je ook steeds een e-mailbericht met praktische info waarin we verwijzen naar het te downloaden programmaboekje.

    Het programmaboekje is ook steeds voor de voorstelling te verkrijgen in de Inkomhal. 

Programmawijzigingen 20-21

  • We hebben er allereerst voor gekozen om ons seizoen zoals het geconcipieerd is toch te lanceren in mei. Het was op een andere manier dan gewoonlijk, maar we wilden dat verhaal wel vertellen. Niet alleen omdat we er lang aan hebben voorbereid, maar ook omdat het thema relevant is. We zijn er goed in geslaagd om veel van het programma te kunnen behouden. 

  • Op onze website kan je in de programmalijst steeds terugvinden welke gegevens er afwijken van de informatie die in de seizoensbrochure staat. Alle programmawijzigingen worden hierin pas opgenomen vanaf wanneer ze definitief zijn.

    Op deze manier kan je de aanpassingen interpreteren:

    • Uitgesteld = de voorstelling gaat niet op de oorspronkelijke datum door, maar op een latere datum. De latere datum is nog niet gekend.
    • Verplaatst = de voorstelling gaat niet op de oorspronkelijke datum door, maar op een latere datum. De latere datum is gekend en staat aangeduid als vaste datum in het evenement.
    • Geannuleerd =  de voorstelling gaat niet door.
    • Aangepast programma =  het programma van deze voorstelling dat in de brochure van seizoen 20-21 staat, komt hier niet mee overeen. Het nieuwe programma kan je vinden in het evenement onder 'programma'.
    • Toevoeging = de voorstelling staat niet in de brochure van seizoen 20-21. De voorstelling hebben we toegevoegd aan onze kalender.

    Midden augustus brengen we een Concertgebouwmagazine uit waarin de voorstellingen van de periode september-oktober zullen worden uitgelicht. Dit en onze website kan jouw leidraad zijn.

    Vragen over de ticketregeling kan je wat verderop op deze pagina terugvinden.

  • Op onze website kan je in de programmalijst steeds terugvinden welke gegevens er afwijken van de informatie die in de seizoensbrochure staat. Alle programmawijzigingen worden hierin opgenomen vanaf wanneer ze definitief zijn. Aanpassingen worden aangegeven met verschillende termen (zie vorige vraag).

Annulaties 20-21

  • Ticketkopers worden persoonlijk op de hoogte gesteld van een annulatie van zodra die definitief is. Het online ticketsysteem is nu zo ontwikkeld dat je zélf en zonder verlies van ticketwaarde je tickets kunt terugvragen. Zo kan je in jouw account voor de geannuleerde voorstelling(en) kiezen voor een donatie, een klanttegoed of een terugbetaling van de ticketwaarde.

    1. Log in op je account.
    2. Ga naar tickets teruggeven in de accountomgeving, daar zie je het overzicht van je tickets van (de) geannuleerde voorstelling(en)
    3. Kies via het keuzelijstje bij elk ticket wat je met je tickets wenst te doen
      • Doneer dit ticket – de waarde van je ticket gaat naar het solidariteitsfonds voor artiesten van het Concertgebouw
      • Klanttegoed – de waarde van je ticket wordt bijgehouden in je account. Dit tegoed kan je later gebruiken voor een nieuwe boeking. Je hoeft geen bonnen bij te houden of nummers in te geven bij betaling. Alles wordt netjes bijgehouden in je accountomgeving en kan bij een volgende aankoop op eenvoudige manier gevalideerd worden.
      • Terugbetaling – de waarde krijg je teruggestort op je rekening. Vul na het kiezen van deze optie onderaan de pagina je IBAN rekeningnummer en naam in.
      • Geen actie – met deze optie kan je ervoor kiezen je tickets te behouden bij verplaatste voorstellingen of je tickets voorlopig op ‘geen actie’ laten staan om later een definitieve keuze te maken tussen donatie, tegoedbon of terugbetaling.
    4. Klik op de button ‘bevestig keuze’. Je ontvangt van ons een bevestiging per mail.

    In alle andere gevallen verloopt de aanvraag via klantendienst@concertgebouw.be

  • Een tegoed is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden. Als je een tegoed hebt aangevraagd, zie je deze staan in je persoonlijke accountomgeving, onder je gegevens.

    Let op! Een waardebon van een geannuleerd concert in seizoen 19-20 of een geschenkbon is niet hetzelfde als een tegoed en zie je niet in je account staan.

  • Het tegoed is een jaar geldig en kan je gebruiken voor alle voorstellingen en concerten in ons eigen artistiek programma.

  • Op het einde van je bestelling kan je je openstaand tegoed gebruiken. Het bedrag van je bestelling wordt dan in vermindering gebracht met je tegoed. Je kan meerdere tegoeden toevoegen of een tegoed en waardebon samen gebruiken. Is je tegoed groter dan je bestelling, dan blijft het resterende bedrag beschikbaar op je account.

  • Het is helaas niet mogelijk om je gemaakte keuze later nog te wijzigen. Je kan je tickets in je account voorlopig op ‘geen actie’ laten staan om later een definitieve keuze te maken tussen donatie, tegoedbon of terugbetaling.

  • De terugbetalingen worden gebundeld door onze boekhouding en worden in 1 keer verwerkt en terugbetaald aan het einde van elke maand. Het kan dus even duren voor het geld terug op je rekening staat.

Concertgebouw Circuit

  • Is het Concertgebouw Circuit open?

    Vanaf 1 juli kan je de hele zomer lang van woensdag tot en met zondag op verkenning in ons kunstenhuis, dat we coronaproof maakten. Van verborgen hoekjes, over de grote Concertzaal (die uitzonderlijk wordt opengesteld!) tot op het dakterras met fantastisch zicht op Brugge! Ook kinderen halen hun hartje op tijdens een speelse verkenningstocht. Bereid je voor of geniet in na in ons Concertgebouwcafé met schaduwrijk terras.

    Bruggelingen verkennen het Circuit helemaal gratis, maar ook niet-stadsgenoten worden verwend, bijvoorbeeld met de foto-expo walk_about van Jean Godecharle of (video)installaties in onze Expobox in de Inkomhal.

  • Een bezoek met gids is voorlopig niet mogelijk (COVID-19). Individueel kan je het parcours op je eigen tempo ontdekken. Je wordt gegidst door een boekje dat je krijgt bij de start.

  • Aan de Concertgebouwbalie in de Inkomhal, op onze website en bij In&Uit (www.ticketsbrugge.be en de balie op 't Zand). Handig is dat je jouw tickets in het gewenste tijdslot kunt reserveren. Ook gratis tickets voor Bruggelingen kunnen online worden gereserveerd.

  • Je kan het Concertgebouw Circuit bezoeken tot het aantal van de toegelaten bubbel. Tickets kan je online boeken op de gewenste datum in het gewenste tijdslot.

  • De Circuit-vouchers die geldig zijn tot 30.06.2020 zullen aanvaard worden aan de kassa tot eind augustus

  • We hechten veel belang aan de toegankelijkheid van ons gebouw voor rolstoelgebruikers. We beschikken over liften en hellende vlakken die het mogelijk maken voor mensen met een rolstoel om zich vlot te verplaatsen.  Er zijn ook speciale toiletten voorzien. 

    Heb je nog specifieke behoeften gerelateerd aan een bezoek aan het Concertgebouw? Aarzel dan niet om ons te contacteren via onthaal@concertgebouw.be. Wij zullen alles in het werk stellen om in de mate van het haalbare voor jouw noden een oplossing te vinden.

  • We garanderen je uiteraard een veilige, aangename verkenning van het Concertgebouw. Met extra bestickering en hygiënemaatregelen en aangepaste publieksstromen verloopt je bezoek helemaal conform de opgelegde maatregelen.

    In deze lijst kan je onze veiligheids-en preventiemaatregelen terugvinden.

     

  • Als Bruggeling kies je voor het tarief 'Bruggeling'. We vragen om online te reserveren. Zo heb je zeker de kans om op jouw gewenste tijdstip het parcours te ontdekken. Uiteraard zal een ticket aankopen aan de balie ook mogelijk zijn. Houd er dan echter rekening mee dat je misschien even zult moeten wachten of pas in het volgende tijdslot een plaatsje krijgt.

Concertgebouwcafé

  • Ons Concertgebouwcafé is terug open sinds 1 juli 2020! Bekijk de openingsuren, ontdek onze verse en seizoensgebonden gerechten op het menu en geniet van ons groot terras op 't Zand.

  • - We werken zo veel mogelijk op reservatie.
    - Er is handgel voorzien aan de in- en uitgang.
    - De deuren blijven zo veel mogelijk open tijdens de openingsuren. De klink wordt regelmatig gedesinfecteerd.
    - De voorziene preventiemaatregelen worden toegelicht bij verwelkoming.
    - Het dragen van een mondmasker is verplicht. Enkel aan jouw tafel hoef je geen mondmasker te dragen. Ook de cafémedewerkers dragen een mondmasker.
    - Binnen en buiten op het terras kan de afstand van 1,5 meter makkelijk bewaard worden.
    - Een plaats om te zitten wordt aangeduid door een cafémedwerker.
    - Jassen en accessoires worden niet aangenomen.
    - Contactloos betalen wordt zo veel als mogelijk aangeraden.
    - Het gebruik van het sanitair door niet-Concertgebouwbezoekers is niet toegelaten.
    - Iets eten of drinken kan enkel zittend aan een tafeltje. Aan de bar of rechtstaand is niet toegestaan.
    - Er kunnen maximum 10 personen samen aan één tafel zitten. De algemene regels over de toegestane sociale contacten (bubbels) zoals vastgelegd door de overheid, vragen we om te respecteren.
    - Op tafel worden géén boterpotjes, zout- en pepervaatjes, olie en azijn, ketchupflesjes, broodmandjes, siervoorwerpen geplaatst.
    - Tafels en stoelen worden na het vertrek van de gasten ontsmet, alvorens nieuwe gasten er mogen plaatsnemen. Alles wat op tafel komt wordt na het vertrek van de gasten in de afvalcontainer of wordt gereinigd en ontsmet.

     

    Verder gelden de algemene preventiemaatregelen voor een bezoek aan het Concertgebouw.

Zaalhuur

  • De capaciteit in alle zalen is aangepast om de nodige social distancing te kunnen bewaren. De capaciteit is anders naargelang de opstelling (bijv. cabaret, zonder tafel, …). Neem contact op met ons team via zaalhuur@concertgebouw.be voor een accurate inschatting op maat van jouw event.

     

  • Uiteraard! Het Concertgebouw heeft alle maatregelen getroffen om op een veilige manier events te kunnen organiseren. Neem contact op met ons team via zaalhuur@concertgebouw.be voor een voorstel op maat. Wij doen het nodige om jouw event veilig en conform alle maatregelen te laten verlopen.

     

  • Het preventieplan van Concertgebouw Brugge houdt rekening met twee belangrijke parameters: social distancing en hygiëne. De genomen maatregelen worden duidelijk aangegeven via affichage en bestickering doorheen het hele gebouw.

Onderwijs

  • Op onze website kan je informatie over ons gewijzigde aanbod en contactgegevens terugvinden:

Contact

Ontbreekt het antwoord op jouw vraag in de FAQ-lijst? Stel ze ons dan zeker via onze onthaalploeg:

  • +32 50 47 69 99 (ma - vr van 9.00 tot 17.00 uur)  
  • info@concertgebouw.be
  • chatten met een medewerker via de chatbox onderaan deze website is mogelijk vanaf donderdag 20 augustus tot en met woensdag 2 september, telkens van 9 tot 17 uur.
We houden je op de hoogte via onze nieuwsbrieven. Ontvang je onze nieuwsbrieven niet? Schrijf je in onderaan deze pagina. 
Pagina inhoud