Ga naar de hoofdcontent
Logo Concertgebouw Brugge
Logo Concertgebouw Brugge

Meet Marcel brengt uniek concept naar het Concertgebouw

Meet Marcel brengt uniek concept naar het Concertgebouw

‘Sonic Eatable Experience’ of kortweg ‘SEE’. Onder die welluidende titel organiseerde het gelauwerde event agency Meet Marcel in november een zinnenprikkelende belevenis in het Concertgebouw voor een vierhonderdtal genodigden van opdrachtgever ING. Al in de Inkomhal zetten performers van kunstencollectief VOID meteen de juiste toon met aangepaste muziek en mimiek.

Het podium van de Concertzaal werd omgetoverd tot een heuse black box, waarin sterrenrestaurant l’Air du Temps samen met VOID de regie verzorgde en in lijn met alle geprojecteerde visuals een palet aan explosieve smaken opvoerde. Cateraar Deldycke bouwde vakkundig voort op dat elan met een verfijnd walking dinner op de Foyer, waar zich ook een galeriehoudster had genesteld met in het oog springende kunstwerken. Kleur, geluid en smaak vonden en versterkten elkaar, in een totaalervaring die nog lang bij iedereen bleef nazinderen. 

Creëer momenten die bijblijven

Doe zoals Meet Marcel, en laat het unieke karakter van het Concertgebouw tijdens je event maximaal spreken met artistieke interventies.

Win onze expertise in
Deel dit nieuwsbericht