Ga naar de hoofdcontent
Logo Concertgebouw Brugge
Logo Concertgebouw Brugge

We leven toch niet meer in de middeleeuwen?

Anna Danilevskaia & Sollazzo Ensemble

Wereldpremière

dit event is onderdeel van

Lieveling

muziek
families
avontuurlijk
zo 30 nov. 2025 -11.00
Te koop vanaf 13 mei 2025
Studio 1
beginuur 11.00
verwacht einduur 12.15
vanaf 6 jaar

Standaard € 16,00

Reductie -35 j. € 10,40

Reductie -26 j. € 8,00

Alle prijzen zijn inclusief boekingskosten.

Kinderen dienen in het bezit te zijn van een ticket. We vragen je om rekening te houden met de leeftijdsgrens van de voorstelling.

Concertgebouw-Maker over dromen en wensen en grote mensen

‘Wat wil je worden als je later groot bent?’ vragen de volwassenen keer op keer. ‘Ridder. En vader’, antwoordt het kleine meisje. Haar vastberadenheid veroorzaakt een wonder. Want wie ridders zegt, denkt aan middeleeuwse mannen. En wie Sollazzo zegt, zegt eveneens middeleeuwen. Tijdperken verschuiven, ongewone instrumenten verschijnen. Sollazzo bundelt de krachten met een Spaans mime- en acteerduo voor een verhaal vol empathie, lichtheid en humor.

programma

Composities van Niccolò da Perugia (fl.14e eeuw), Francesco Landini (1335-1397) & Andrea da Firenze (1343-1377)

Composities van Niccolò da Perugia (fl.14e eeuw), Francesco Landini (1335-1397) & Andrea da Firenze (1343-1377

uitvoerders

Sollazzo Ensemble: ensemble
Anna Danilevskaia: artistieke leiding
Ual·la!: spel & percussie

zo 30 nov. 2025 -11.00
Te koop vanaf 13 mei 2025
Studio 1
beginuur 11.00
verwacht einduur 12.15
vanaf 6 jaar

Standaard € 16,00

Reductie -35 j. € 10,40

Reductie -26 j. € 8,00

Alle prijzen zijn inclusief boekingskosten.

Kinderen dienen in het bezit te zijn van een ticket. We vragen je om rekening te houden met de leeftijdsgrens van de voorstelling.

Maker Anna Danilevskaia

Maker Anna Danilevskaia

Maker Anna Danilevskaia
Met vedelaar en gambist Anna Danilevskaia (1987) hebben we een geboren storyteller bij de Makers. Als artistiek leidster van het Sollazzo Ensemble blaast ze oud repertoire nieuw leven in, maar ze kijkt ook voorbij de grenzen van tijd en genre.